viernes, 5 de enero de 2018

Domekan amaitzen da "Batu & banatu 18" kanpaina Zeanurin

Zeanuritik dator notizia: "Batu & banatu Gabonak 18" kanpaina domekan amaitzen da. Harribide Fundazioaren bitartez etxe bako gazteengana helduko dira jatekoak artez artez, bitartekari batek.
El domingo finaliza la campaña solidaria "Batu & banatu 18" en favor de jóvenes sin hogar.

Zeanuriko gaztetxoen taldeak ohar hau pasatu euskuen:
Azken egunak geratzen dira eta, gaur arte. 300 kilo inguru batu dira.

Zer da Harribide Fundazioa? Klikatu hemen



BATU ETA BANATU
Alkartasun keinua


Gabonetan BATU ETA BANATU kanpaina egingo dogu Zeanuriko parrokian, abenduaren 24tik urtarrilaren 7ra. 

Tarte horretako dometakan kutxa batzuk egongo dira parrokian, altara ondoan, eta gura dozuenok, ekarri mezatara galtzen ez direan jatekoak: esaterako, lentejak, babak, latak, gailetak, pasta...
Kutxak urtarrilaren 7rarte egongo dira parrokian.

Aurten, nobedade legez,  Abenduaren 27an, eguaztena, 18:30etatik 19:30ra janari bilketa hori kulturetxe azpian be egingo da.

Horreek danak etxe bako gazteen egoitzetara bidaliko dira, Harribide Fundazinoaren bidez. Harribide Fundazinoak Etxebarriko Parrokiaren laguntzagaz funtzionatzen dau.

Eskerrik asko zuen laguntzagatik.


Arranca la campaña Batu eta banatu gabonak 2017

Los chavales y jóvenes de la parroquia de Zeanuri se han aliado para poner en marcha la campaña Batu eta banatu, edición navidades 17. Los alimentos recogidos en esta campaña llegarán a jóvenes sin hogar ni papeles a través de la Fundación Harribide.

Este año, como novedad, las cajas para recogida voluntaria de alimentos, además de estar en la parroquia del día 24 de diciembre al 7 de enero, el miércoles 27 de diciembre, también estarán en los bajos de la kultura-etxea, de 18:30 a 19:30.

¿Qué es la Fundación Harribide? Clic aquí mismo.




BATU ETA BANATU
Iniciativa solidaria

Durante las fiestas navideñas, vamos a llevar a cabo la campaña BATU ETA BANATU. Arrancará el 24 de diciembre y durara hasta el 7 de enero.

Los próximos sábados y domingos, festivos y vísperas de festivo, junto al altar de la parroquia se instalarán unas cajas para recibir alimentos no perecederos. Por ejemplo: lentejas, alubias, conservas en lata, galletas, pasta... Las cajas oermanecerán en la parroquia hasta el domingo 7 de enero.
Este año, como novedad, las cajas para recogida voluntaria de alimentos, además de estar en la parroquia del día 24 de diciembre al 7 de enero, el miércoles 27 de diciembre, también estarán en los bajos de la kultura-etxea, de 18:30 a 19:30.

Todo el alimento recogido se enviara a las residencias de la Fundación Harribide que acogen a jóvenes sin hogar ni papeles. Esta fundación trabaja con el apoyo de la parroquia de San Antonio de Etxebarri.

Muchas gracias a todos por vuestra colaboración.

Publicar un comentario