Abenduko kanta: Belenen jaio jaku

viernes, 30 de abril de 2021

Artea: Elexabeitiko San Migel: S.O.S.


 Istripurik ez dadin gertatu eta Arteako Elexabeitiko San Migel ermitako elizpearen egoera ikusita, bertara sartzea debekatu da. Osasuna lehena.

Aspalditik dator San Migeleko kubierta errepasatzeko eta elizpeko zutabe kaltetuak konpontzeko proiektua. Holan ebatzi zan iazko uztailan egindako batzarrean eta proiektua egiteko eskatu jakon arkitektoari, lan estrukturala ikutu behar zalako.

Artea: Eleixabeitiko San Migel: teilatua konponduko da 

 Holan egin eban Iparragirre Lucarini arkitektoak, iazko azaroan. Aurrekontua 16.000 euro ingurukoa zalarik.

Obrea gauzatzeko, Ondare Sailak emon behar dauenez baimena, lehengo astean batu ziran ermitan bertan Diputazinoko ordezkariak, arkitektoa eta Gotzaitegiko aparejadorea.

Negu honen ondoren, zutabe bat guztiz okertuta dago, argazkian ikusi daitekenez, eta elizpea ixtea eta alde hori ziurtatzea edo apuntalatzea derrigorrezkoa zala ikusi zan.


 


 

 

Proiektu barria egiten dabiz eta laster jakingo dogu horren barri.

Ea lan hau laster martxan ikusten dogun!

Gehiago jakiteko:

Artea: Elexabeitiko San Migel ermitea: Xipri Arbelbide

 

 

Para evitar accidentes y ante el estado del pórtico de la ermita de San Miguel de Elexabeitia, en Artea, se ha prohibido el acceso al mismo. Lo primero la salud.

El proyecto de repaso de la cubierta de San Miguel y la reparación de los pilares dañados del pórtico viene de hace tiempo. Así se resolvió en la asamblea celebrada en julio del año pasado y se pidió al arquitecto que realizara el proyecto, ya que incluía trabajos en la estructura.


Artea: Eleixabeitiko San Migel: teilatua konponduko da 


Así lo hizo el arquitecto Iparragirre Lucarini en noviembre del año pasado, con un presupuesto cercano a los 16.000 euros.


Dado que la ejecución de la obra requiere autorización del Departamento de Patrimonio, la pasada semana se reunieron en la ermita representantes de la Diputación, el arquitecto y el aparejador del Obispado.


Después de este invierno, una columna está totalmente inclinada, como se puede ver en la fotografía, y se observó que era obligatorio cerrar el pórtico y asegurar o apuntalar esa zona.

Está en marcha un nuevo proyecto y pronto lo conoceremos.

¡Ojalá podamos ver pronto este trabajo en ejecución!

No hay comentarios: