Domekan Familia Ospakizuna

viernes, 18 de marzo de 2022

Euskal Misioen Eguna 2022


Kartel itxaropentsua aurkezten digu Fanok.
 Fano nos presenta un cartel esperanzador.

 

Kartelaren goialdean urdin iluna ageri da, behealdean urdin argiago bat, eta erdian, aldaketa hau ahalbidetzen duen eszena.

 

Iluntasun eta galera uneetatik irten gara, eta hegoalderantz jotzean argia berreskuratzen dugu.

 

Goialdean Eliza duen mundu bat ikus dezakegu, hau da, gure elizbarrutiak ageri dira, hiru katedralen bidez irudikatuta. Hiru elizbarrutiek baserri bakarra osatzen dute, kristau elkarte bakarra. Ateak eta leihoak zabalik daude, gure elizetako bihotzean sortzen den espirituak bidal gaitzan.

 

Bihotz horretatik itxaropena sortzen da (soineko berdea), espiritua izan dadin konpromisoa berritzea ahalbidetzen duena.

 

Hegoaldera jaitsi behar da, pobretuengana, txikiengana, besoak zabalik babesteko, partekatzeko eta baita jasotzeko ere.

 

MISIOA IZANGO DA GURE FEDEDUN IZATEAREN ETA GURE ELIZBARRUTIEN EGUNSENTIA.

 

Fano nos presenta un cartel esperanzador.

 

El cartel comienza parte de arriba con un azul más oscuro que acaba en la parte de abajo con un azul más iluminado y, en medio, la escena que hace posible este cambio.

 

Salimos de momentos de oscuridad y pérdida, al dirigirnos al sur, recuperamos la luz.

 

Vemos un mundo que tiene en la parte superior a la Iglesia, nuestras diocesis (representadas en las tres catedrales) que se cristaliza en las comunidades cristianas que forman un mismo caserío. Tienen las puertas y ventanas abiertas para que, en el corazón de  nuestras Iglesias, surja el espíritu que nos envía.

 

Desde ese corazón surge la esperanza (vestido verde) para que sea el espíritu el que haga posible el renovar el compromiso.

 

Hay que bajar al Sur, a los empobrecidos, a los pequeños con los brazos abiertos para acoger, compartir y también recibir.

 

LA MISIÓN SERÁ EL AMANECER DE NUESTRO SER CREYENTES Y DE NUESTRAS DIOCESIS.

No hay comentarios: